Serdar Bilgili

Serdar Bilgili istifa etti

Başkan Serdar Bilgili'nin Basın
Açıklaması

1992 yılından beri arkadaşlarımla birlikte Beşiktaş’a hizmet etmeye çalışıyorum. 2000 yılından beri çok sevdiğim ve güvendiğim yönetim kurulu arkadaşlarımla birlikte sizlere hizmet etmeye çalıştık.

İcraatlarımız anlatmak istemiyorum ama geldiğimiz dönemden itibaren bugün uluslar arası standartlarda Avrupa’nın en modern kulüplerinin idare edildiği şekilde hatta en modern şirketlerin idare edildiği şekilde bir yönetim şekli gösterdik.

İSO 9001 standardına geçtik.

Diyen Serdar Bilgili'nin şöyle devam etti

Türkiye’de halen ilk ve tek olan gerçek anlamda bir futbol AŞ’yi kurduk ve borsaya açtık, şirketleştik. Tesislerimiz daha evvel olmayan sevgili dostum Nevzat Demir’in sayesinde Türkiye’nin ve hatta belki de Avrupa’nın en modern tesislerini Beşiktaş’ın hizmetine sunduk.

Beşiktaş İnönü Stadı bugün Avrupa’nın önemli statlarından bir haline geldi. Kapasitesinin arttırılması için gerekli yatırımlara başladık. Akatlar Kompleksinin Beşiktaş’ın elide değilken hem hukuk mücadelesini verdik.

İnşallah 3-5 yıl sonra Avrupa’nın en önemli kongre merkezlerinden ve de kapalı spor salonlarından birisi olarak Beşiktaş’a hizmet edecek. Fulya’nın izni için çok önemli adımlar attık. İnşallah kısa zamanda Fulya’nın da izni çıkacak.

Geldiğimizde 35 milyon dolar olan Beşiktaş’ın bugün 60-65 milyon dolar seviyesine geldi. Şu anda Türkiye’nin mali yapısı en güçlü, UEFA Kriterlerine ilk uyabilen, idare olarak da en düzgün şekilde idare edilen kulüplerden bir tanesi olduk.

7 tane şirket kurduk ve Beşiktaş’ın yapısını bir holding yapısına geçirdik.

Beşiktaş futbol takımına çok büyük yatırımlar yaptık. Yepyeni bir takım kurduk.

100. yılımızda Beşiktaş’ımızı çok onurlu bir şekilde şampiyon yaptık. Avrupa ve UEFA’da ilk defa çeyrek finali oynama kısmetini elde ettik. Ve beklide en önemlisi ben hayatımda hiçbir işi yarı yolda bırakmadım.

Beşiktaş’ın en zor gününde 2001-2002 yılında parasal sıkıntımız olduğu dönemde, futbol takımının iyi gitmediği dönemde dimdik ayakta durduk ve savaşımız sonuna kadar devam ettik.

Ve Allah’a çok şükür hedeflerimize ulaştık.

2004 yılının Ocak ayında seçime girdik başka bir aday çıkmadı ve göreve devam ettik.

Seçime girmemizin sebebi de başladığımız işleri yarı yolda bırakmamak sonuna kadar Beşiktaş’ı en iyi noktaya getirmek, Avrupa’da herkesin saygı duyduğu, herkesin ceketini iliklediği Beşiktaş’ın oluşması için yaptığımız işleri, başladığımız işleri bitirmek üzere devam ettik.

Ve hiçbir şekilde de yarı yolda bırakmadık.

Ben bu güne kadar onuruyla, haysiyetiyle yaşayan bir insanım. Bilerek hiç kimsenin hakkını yemedim.

Beşiktaş başkanlığını dediğim gibi sadece Beşiktaş’a hizmet etmek için yaptım ve çok iyi niyetle yaptım.

Devletle iş yapmadım. İhale peşinde koşmadım. Devlet bankasından kredi kullanmadım. Yani başka bir ifadeyle Beşiktaş başkanlığını kendi şahsi çıkarıma kullanmadım.

Hayatımın en değerli yıllarını verdim. 28 yaşından 40 yaşına kadar ailem, canımdan çok sevdiğim kızıma yeterli ilgiyi gösteremedim.

Pazar günkü maçta benim şahsıma, aileme, haysiyetime, onuruma çok ağır hakaret edildi ve küfür edildi.

En üzücü olanda bu hakaret ve küfürler Beşiktaş’ın sahibi olan kongre üyelerinin ağırlıkta oturduğu numaralı tribün, VIP tribün ve de localardan geldi.

Ben şahsen ve beraber mücadele ettiğim görev yaptığım yönetim kurulu arkadaşlarım adına bunları hak ettiğimizi düşünmüyorum. Bizler onurlu insanlarız bunları hazmedecek ve kaldıracak insanlar değiliz.

Orası İnönü Stadı’dır, Beşiktaş’ın evidir, bizim evimizdir. Biz, bize küfür eden o insanlar için göreve geldik. Onurumuzla ve de haysiyetimizle de o görevi sürdürmeye çalıştık.

Benim bulunduğum koltuk Beşiktaş başkanlık koltuğudur. Beşiktaş başkanlık koltuğuna da bu şekilde hakaret edilmesine ben müsaade etmeyeceğim.

Onuruma, haysiyetime, arkadaşlarıma, şerefime, aileme yapılan hakaretlerden dolayı ve Beşiktaş camiasındaki bu ortamdan dolayı Beşiktaş’ı önümüzdeki 1 ay içinde olağan üstü genel kurula getirme karar aldım.

Ve yeni yapılacak olağan üstü genel kurulda seçimlerde aday olmayacağım.

Ben Beşiktaş’ı bu şekilde bırakmaz istemezdim.

Görevimi bu şekilde bırakmak istemezdim. Dediğim gibi hayatımın çok önemli bir dönemini verdim bu işe. Bırakırken de gerçekten çok üstü düzeyde, üst noktada Beşiktaş’la bir kupa kaldırırken, şampiyonluk yaşatırken ben bu işi bırakmak isterdim.

Bu şekilde bırakmayı da hak ettiğimi de düşünmüyorum. Beşiktaş’tan hakaret edilerek, küfür işiterek bırakmayı hak ettiğimi düşünmüyorum.

Elbette bende, arkadaşlarımda hatalar yaptı. Ama sadece spor kamuoyunun değil bence herkesin mesajlar alması lazım.

Öncelikle hepinize, sizlere 12 yıl boyunca iyi günde, kötü günde, bazen kavga ettik hepinize teşekkür ediyorum. Hakkınızı helal edin.

Beşiktaş camiasına teşekkür ediyorum. Benimle birlikte bu güne kadar görev yapan tüm mesai arkadaşlarıma, bana inanan ve güvenen bütün kongre üyelerine, bütün Beşiktaşlılardan haklarını helal etmelerini istiyorum.

Hata yaptıysam af ola. Sadece bu koltuğa layık olmaya çalıştım. İyi niyetle çalıştım. Bundan herkes emin olsun.

Şunu da çok açık yüreklilikle söyleyeyim saat gibi çalışan kim gelirse gelsin sistemi kurulmuş 4-4’lük bir kulüp geride bırakıyorum.

Yeni gelen yönetime de sonuna kadar yardımcı olacağım. Fakat Beşiktaş’taki misyonumu kapattım.

Serdar Bilgili üstüne basa basa istifa değil kongre kararı aldığını belirterek bir soruda yönetim kurulundan bir arkadaşının aday olup olmayacağına dair bir soruda “O herkesin kendi kararıdır.

Ben zaten bu kararı yönetim kuruluna danışmadan aldım. Bu çünkü tamamen kendi şahsıma yapılan hakaretler, şahsıma yapılan küfürlerden dolayı bu kararı aldım ve artı spor kamuoyunun ve camiaların da bilesi lazım ki küfürlerin bu kadar ucuz olmadığını bilmesi lazım.

Ben onurlu ve haysiyetli bir insanım” dedi.

Hüsnü Güreli'nin Basın Açıklaması >>>

bjk-logo

Hot Affiliates Reklamları

Samui Adası

Dünyanın en güzel adası Samui.

Samui adası

En Ucuz Tatil

5 gece 6 gün
sadece 99 ytl.

99 ytl tatil

Maldivler

Dünyann en güzel tropik balayı adası.

Kos Adası

Hipokrat'ın adası Kos sizleri bekliyor.

Kos adası

İspanya Turları

Barcelona, Madrid, Valencia, Sevilla.

İspanya turları

Full Moon Party

Dünyanın en güzel sahilerinde eğlence. Full Moon Party

Tropik Adalar

Dünyanın en güzel tropik adaları.

Tropik adalar

Phuket Balayı

Phuket Adası ve balayı tatili.
Phuket adası

Santorini Balayı

Dünyanın en güzel balayı adası.

Santorini adası

Balayı Turları

Dünyanın en güzel köşelerinde balayı.

Balayı

Bayi Gezileri

Bayi Gezileri...
Teşvik gezileri.

Bayi gezileri

Tatil Alternatifleri

Turizm ve Seyahat hakkında her şey.

Turizm Tatil Seyahat

Euro 2008

Euro 2008 maç biletleri ve otelleri.

İsviçre Turları

Zürich, Lozan, Genova, Davos.

İsviçre turları

La Liga Maçları

Nihat Kahveci ile
La Liga maçları.

Laliga maçları

Şampiyonlar Ligi

Şampiyonlar Ligi ve tüm dünya maçları.
Spor organizasyonları

Ucuz Uçak Bileti

Tüm dünyaya ucuz uçak biletleri.